Auteur Topic: kan ineens niet meer verbinden met cloud station  (gelezen 2436 keer)

Offline filipve123456

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 33
kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Gepost op: 21 april 2015, 17:06:07 »
dag allemaal,

ik heb een windows 8.1 pc en een synology ds415+.

Nu heeft cloud station altijd gewerkt op mijn windows 8.1 pc tot zeer recent. sindsdien kan ik niet meer verbinden en krijg ik altijd de melding " dat ik mijn cloudstation package en software moet upgraden naar de laatste versie".

Nu dit is ook gebeurd, en toch kan ik geen cloudstation meer opzetten?

Weet iemand hoe dit zou kunnen komen? en heeft er toevallig iemand een oplossing of een idee hiervoor?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Filip

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1381
  • -Ontvangen: 7984
  • Berichten: 44.005
  • Alleen een PB sturen als hier om gevraag wordt.
    • Truebase
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #1 Gepost op: 21 april 2015, 17:25:35 »
Server kan geupdate ? Misschien is er ook een Cliënt update ? Of andersom ?


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-7   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-7
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-7   DS220+    DSM 7.2.2-72806-1
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-1   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.1-65374                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline filipve123456

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 33
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #2 Gepost op: 21 april 2015, 17:27:57 »
jahoor,

op mijn ds415+ is de package volledig geupdate.

de software op mijn windows pc is ook het recentst.

kan het zijn door dat er automatische downloads aanstaat en hij de beta package geinstalleerd heeft het nu niet meer werkt?

Offline Birdy

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1381
  • -Ontvangen: 7984
  • Berichten: 44.005
  • Alleen een PB sturen als hier om gevraag wordt.
    • Truebase
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #3 Gepost op: 21 april 2015, 17:40:58 »
Dan zou je moeten kijken in Package Center of je Bèta aan hebt staan.


CS406      DSM 2.0-0731    DS508      DSM 4.0-2265      DS411+II  DSM 6.2.4-25556-7   DS115J    DSM 7.1.1-42962-5   DS918+    DSM 6.2.4-25556-7
DS107+     DSM 3.1-1639    DS411slim  DSM 6.2.4-25556   DS213J    DSM 6.2.4-25556-7   DS1515+   DSM 6.2.4-25556-7   DS220+    DSM 7.2.2-72806-1
DS107+     DSM 3.1-1639    DS111      DSM 5.2-5967-9    DS413J    DSM 6.2.3-25426-2   DS716+II  DSM 7.2.2-72806-1   RT2600ac  SRM 1.3.1-9346-12
BeeDrive   1TB             BeeServer  BSM 1.1-65374                                                                 MR2200ac  SRM 1.3.1-9346-12

Offline filipve123456

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 33
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #4 Gepost op: 21 april 2015, 17:51:01 »
beta package center staat aan ja, en de laatste versie momenteel geinstalleerd is een beta versie.

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 180
  • -Ontvangen: 2668
  • Berichten: 16.549
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #5 Gepost op: 21 april 2015, 18:19:16 »
Dan moet je ook de beta client gebruiken. Die staat niet tussen de reguliere downloads, maar op de pagina met beta software.
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac

Offline filipve123456

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 33
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #6 Gepost op: 21 april 2015, 18:37:13 »
de beta client voor te installeren op windows zelf? waar vindt je die dan?

want de cloud client is toch voor meerdere synologys te beheren als package?

Offline filipve123456

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 33
Re: kan ineens niet meer verbinden met cloud station
« Reactie #7 Gepost op: 21 april 2015, 18:47:13 »
blijkbaar moest ik de msi installer gebruiken.

raar, maar ok. werkt nu wel. de exe installer had problemen, de msi niet.


 

wat kan er niet met php/mysql?

Gestart door AnonymousBoard Web Station

Reacties: 2
Gelezen: 8737
Laatste bericht 10 april 2008, 21:14:21
door Anonymous
Map verwijderen op USB-schijf lukt niet

Gestart door AnonymousBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 1
Gelezen: 8380
Laatste bericht 28 augustus 2006, 10:55:33
door Bob
Fan 106e lawaaierig, slaat niet/nauwelijks af bij standby

Gestart door AnonymousBoard NAS hardware vragen

Reacties: 9
Gelezen: 12376
Laatste bericht 02 januari 2007, 12:21:44
door LeendertB
time-out bij Photo Station van DS-106e

Gestart door AnonymousBoard Photo Station / Photos

Reacties: 4
Gelezen: 7174
Laatste bericht 10 april 2008, 21:01:17
door Anonymous
Norton Ghost and DS106j niet compatible?

Gestart door AnonymousBoard NAS hardware vragen

Reacties: 2
Gelezen: 7175
Laatste bericht 06 oktober 2006, 13:35:38
door Anonymous