Auteur Topic: Kan geen verbinding tot stand brengen op het werk  (gelezen 2632 keer)

Offline don_care100

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Kan geen verbinding tot stand brengen op het werk
« Gepost op: 09 maart 2012, 11:33:09 »
Het lukt me niet om een verbinding tot stand te brengen met Cloud station op mijn werk. Waarschijnlijk zit alles stevig dichtgetimmerd en is dat de reden dat het niet lukt. Ik heb het met het ezcloud id geprobeerd en met mijn dns naam (nas.mijndomeinnaam.com). Ik heb ook poort 6690 op mijn router gerouteerd naar poort 443 maar ook op die manier lukt het niet.

Met mijn dropbox account lukt het wel, maar daar kan ik de proxy gegevens invullen. Iemand enig idee hoe ik het wel werkend kan krijgen?

-Is de proxy manier van Dropbox iets wat later in cloud station komt?
-Kan ik andere poorten gebruiken als 443?

Alvast bedankt !!!

Een tevreden synology gebruiker


 

Kan geen BackUP schrijven naar DS

Gestart door SakxsBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 1936
Laatste bericht 13 januari 2011, 21:50:29
door Sakxs
Geen toegang tot DS213 tcpip

Gestart door teweemBoard Windows

Reacties: 2
Gelezen: 2520
Laatste bericht 26 augustus 2013, 14:14:22
door teweem
Geen DDNS registratie mogelijk

Gestart door Gewoon DreeBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 2
Gelezen: 1763
Laatste bericht 27 september 2013, 15:31:08
door Birdy
Time Backup: geen encrypted folders?

Gestart door EduardBoard Data replicator & overige backupsoftware

Reacties: 1
Gelezen: 1630
Laatste bericht 16 november 2013, 13:50:42
door Birdy
Geen inlog mogelijk na 1 dag.

Gestart door cbr600f4iBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 22
Gelezen: 3200
Laatste bericht 04 december 2020, 14:28:49
door cbr600f4i