Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: tgodthelp op 15 juni 2012, 15:06:32
-
Als ik exel bestanden wil opslaan lukt dit vaak niet. Ik krijg de melding dat er iets fout is gegaan met "delen". iCloud maakt een copy aan die ik moet renamen met een excel extensie om weer te kunnen gebruiken. Het oorspronkelijke excel bestand wordt niet meer geupload en kan ook niet gewist worden. Ik krijg dan de melding dat het bestand door een ander programma wordt gebruikt. Onder in de taakbalk blijft er bij het icoontje het blauwe cirkeltje actief ten teken dat icloud actief aan het synchroniseren is. Ik moet icloud volledig deinstalleren om de file te deleten en weer opnieuw te beginnen
-
Had ik ook af en toe last van, zette gewoon een 2 achter de bestandsnaam en dat gaat zo de cloud in.
Na een paar dagen het originele bestand eraf en de 2 versie renamen. Ik hoef daar cloudstation niet voor te verwijderen en opnieuw installeren.
Echter sinds ik gisteren cloudstation laat verwijzen naar mijn domeinnaam ipv de code of naam via Synology heb ik er geen last meer van gehad. Toeval of niet? Ik hoop van niet!
-
Dat met het 2-tje er achter doe ik inderdaad ook (uit armoede). Of ik mij aanmeld met de ezCloude code of ip-adres etc maakt in mijn geval niet uit