Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: jbsl op 13 juni 2014, 21:40:55
-
Bestes,
Ik heb 2 laptops & 1 PC, maar het synchroniseren van de Cloud Station is een ramp. Op de laptops geeft hij beiden aan: ''kan door geweigerde toegangsrechten niet worden gesynchroniseerd of het bestand is in gebruik''
Aan de toegangsrechten ligt het niet, ze staan allemaal op één account ingesteld. Dat is het admin account waar alle rechten voor open staan. Het probleem doet zich voor met willekeurig aantal bestanden. Het zijn voornamelijk documenten, dus aan het formaat ligt het ook niet.
Wie herkent dit probleem en heeft een idee / oplossing?
-
Als ik de melding goed lees dan zit het probleem aan de Windows kant.
Of bestand is in gebruik of een systeem bestand die geweigerd wordt.
-
Het probleem zit hem in het Cloud Sync programma op de PC, maar aangezien het op verschillende laptop's voorkomt; vraag ik me af of dit probleem niet ligt aan de Synology.
-
Begrijp ik, dus Windows kant. Heb dit eerder voorbij zien komen op dit forum, zoek even.