Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: MAdD op 13 juni 2012, 14:22:13

Titel: FAILED TO UPGRADE DATABASE
Bericht door: MAdD op 13 juni 2012, 14:22:13
Allen,

Ik heb een DS212+ waar IPKG actief is (vanwege MRTG)
Iedere keer als ik Cloud station wil starten, krijg ik de melding
Failed to upgrade database of Cloud Station. Please go to Package Central and reinstall Cloud Station again
Er zijn een aantal dingen die ik niet begrijp

1) Hoe kan je Cloud Station opnieuw installeren?
2) Hoe kan het dat Cloud Station continu de database wil upgrade

Daarnaast vraag ik mij af of iemand anders deze melding ook heeft gehad en hoe dit op te lossen valt.

Via Synology heb ik wel een oplossing gekregen, namelijk IPKG verwijderen en de ROM opnieuw installeren.... maar ik wil IPKG kunnen draaien.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

MAdD
Titel: Re: FAILED TO UPGRADE DATABASE
Bericht door: Favreleuba op 19 juni 2012, 21:34:13
Afgelopen week heb ik dezelfde melding gehad. Ik heb Cloud Station verwijderd en hem er weer opnieuw opgezet, tot zover is de melding verdwenen. Voor zover mij bekend heb ik er geen IPKG op staan, weet niet eens waar het voor is :-)

Cloud Station verwijderen doe je op de plek waar je hem ook geïnstalleerd hebt.