Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 2125 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

Surveillance Station onstabiel, loopt vast

Gestart door gertjanBoard Surveillance Station

Reacties: 3
Gelezen: 2787
Laatste bericht 06 december 2012, 00:26:08
door gertjan
de usbshare1 niet zichtbaar in file station

Gestart door FredFafieanieBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 4
Gelezen: 3400
Laatste bericht 20 januari 2013, 13:53:02
door FredFafieanie
Media Server vs Video Station

Gestart door NeptunusBoard Media Server (UPNP/DLNA)

Reacties: 0
Gelezen: 4420
Laatste bericht 25 februari 2013, 13:02:14
door Neptunus
Dubbele torrents in Download Station via RSS

Gestart door methinxBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 1759
Laatste bericht 19 april 2013, 08:03:58
door methinx
Standaard laden van Photo Station

Gestart door DSM'tjeBoard Photo Station / Photos

Reacties: 16
Gelezen: 7618
Laatste bericht 23 mei 2013, 08:25:10
door DSM'tje