Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1813 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

Cloud Sync gebruiken om een backup te maken naar STACK

Gestart door RPSBoard Cloud Sync

Reacties: 0
Gelezen: 2008
Laatste bericht 19 juni 2016, 17:54:26
door RPS
Cloud computing (SaaS, Paas en IaaS)

Gestart door pacecalBoard The lounge

Reacties: 2
Gelezen: 1808
Laatste bericht 10 september 2016, 14:46:21
door pacecal
VERPLAATST: scripts/start-stop-status aanpassen

Gestart door BirdyBoard Synology DSM 6.0

Reacties: 0
Gelezen: 1949
Laatste bericht 24 oktober 2016, 20:45:56
door Birdy
File station map via internet benaderen

Gestart door YobotjeBoard WebDav

Reacties: 0
Gelezen: 3522
Laatste bericht 14 oktober 2012, 17:15:41
door Yobotje
Opnieuw beginnen met oude schijven

Gestart door LeonnnBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 9
Gelezen: 2750
Laatste bericht 13 december 2016, 20:57:40
door Leonnn