Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1857 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

System failed to start [SAN Plugin Server]

Gestart door KornelisBoard Synology DSM BETA versies

Reacties: 4
Gelezen: 1136
Laatste bericht 21 april 2021, 12:36:51
door Kornelis
Uploaden naar File Station stopt

Gestart door Paul_KBoard File Station

Reacties: 8
Gelezen: 2480
Laatste bericht 01 april 2021, 11:49:26
door Paul_K
Programma installeren onbekende ontwikkelaar (iMac)

Gestart door VuurvreterBoard The lounge

Reacties: 7
Gelezen: 948
Laatste bericht 10 oktober 2021, 22:30:14
door Briolet
Surveillance station Beta 9.0 is uit!

Gestart door D4nnyBoard Surveillance Station

Reacties: 7
Gelezen: 966
Laatste bericht 29 januari 2022, 17:35:31
door palrob
deurbel toevoegen aan Synology Surveillance station

Gestart door wiegerBoard Surveillance Station

Reacties: 1
Gelezen: 1455
Laatste bericht 08 juli 2022, 18:04:15
door Birdy