Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: PatrickBK op 01 januari 2014, 10:29:40
-
Hoi,
Ik gebruik Cloudstation al een tijdje en naar tevredenheid. Met iMac, MacBook en iPhone
Clients en bijbehorende software.
Nou hen ik een nieuwe user toegevoegd, voor het eerst sinds een half jaar of zo en die kan via DS file op de iPhone bij de bestanden, via het webinterface ook maar via dscloud heeft ze geen toegang, ook niet via de client software op Windows en haar account werkt ook niet in de client software op mijn Mac.
Ik heb nog wat nieuwe accounts aangemaakt en alle nieuwe accounts kunnen niet inloggen met de cloudstation client software op alle platformen.
De users hebben volgens de user manager op mijn ds213 wel file station toegang en ook lezen/schrijven toegang.
Wat kan het probleem zijn? Alles is ge-update naar de nieuwste versies. En dezelfde userid/pwd werkt wel met dsfile en via de webinterface.
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F01%2F01%2F7ubu8y3a.jpg&hash=d7259d56d5190485a50e08bf846b888efeb7bcec)
-
Heb je nieuwe gebruikers ook rechten gegeven in CloudStation?
-
Ik heb hier ook last van. Heb het een tijdje werkende gehad maar heb sinds kort een nieuwe router. Probeer nu alles weer draaiende te krijgen maar de DS Cloud vanaf mijn mob.tel. (android) lukt me niet. Krijg steeds de melding FOUT in beeld.
Edwin