Auteur Topic: Cloudstation syncen  (gelezen 3099 keer)

Dit onderwerp bevat een als beste antwoord gemarkeerd bericht. Klik hier om er direct naartoe te gaan.

Offline Wodan 77

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Cloudstation syncen
« Gepost op: 16 juli 2016, 17:03:59 »
DS216J heb het volgende probleem. Comp met win7 documents wil ik sincen met cloudstation. Alle files worden overgebracht vanuit Cloudstation file, incl alle subdirs, maar .doc files en zip files worden niet overgebracht.
Wat doe ik fout?
  • Mijn Synology: DS216J
  • HDD's: 2x WD 2TB

Offline Benjamin

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 25
  • -Ontvangen: 75
  • Berichten: 638
Re: Cloudstation syncen
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2016, 10:12:01 »
Misschien heb je hier iets aan:

https://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?t=85957

Het onderwerp luidt: "Cloud station does not want to sync some files"

certain file types and sizes are excluded by default. While .png files aren't excluded on my desktop maybe they are on yours?

if you open cloud station settings (on your computer, not your DSM) and click on the wrench for one of your shared folders you'll see an option for advanced settings. this will list max file sizes and the file-type exclusions.


Niet zelf uitgeprobeerd (ik maak geen gebruik van cloud station).
  • Mijn Synology: DS223
  • HDD's: 2 x ST4000VN006

Offline Wodan 77

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Re: Cloudstation syncen
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2016, 14:33:42 »
Dank voor de info Benjamin.
Iets aanpassen in Synology Cloud Station Drive kan niet. Gebruik DSM 6.0.1-7393 Update 1 en die laad voor de PC Synology Cloud Station Drive-4.1-4224.exe (Windows) Bij het installeren van deze exe, heb ik alle uitzonderingen uitgezet.
Subdir en alle files die geen relatie met "Word" hebben syncen wel. Haal ik de extensie DOC of DOCX weg, sync die direct. Zet ik die extensie terug dan wordt die op de NAS verwijderd en staat er weer een rood kruisje. Kan dit niet begrijpen
  • Mijn Synology: DS216J
  • HDD's: 2x WD 2TB

Gemarkeerd als beste antwoord door Beuk Gepost op 18 juli 2016, 12:36:50

Offline Wodan 77

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 4
Re: Cloudstation syncen
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2016, 12:06:56 »
Probleem opgelost.
Oorzaak User sync profile. Daar is OK of Apply niet voldoende na een wijziging.
Je moet In de tap nogmaals Apply gebruiken om een wijziging te accepteren.
Vond de tip in computertotaal.nl Troubleshoot tips voor je NAS van juni 2016
  • Mijn Synology: DS216J
  • HDD's: 2x WD 2TB


 

Cloudstation niet zichtbaar in Main menu

Gestart door judgeremBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 8
Gelezen: 3416
Laatste bericht 16 november 2014, 10:57:03
door judgerem
Cloudstation DSM5 supertraag

Gestart door bartstassensBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 9
Gelezen: 6412
Laatste bericht 17 maart 2014, 19:37:24
door jelleruben
Shared Folder voor Cloudstation Shared Sync

Gestart door janscherdersBoard Cloud Sync

Reacties: 1
Gelezen: 1963
Laatste bericht 05 januari 2017, 10:57:24
door patrick25
quickconnect / cloudstation

Gestart door S.v.EBoard DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding

Reacties: 2
Gelezen: 1636
Laatste bericht 10 december 2015, 17:34:11
door Babylonia
CloudStation en in iPad & iPhone synchroon houden

Gestart door YobotjeBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 3
Gelezen: 2894
Laatste bericht 04 februari 2013, 15:00:38
door Briolet
Loading...