Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: wiseguy op 18 oktober 2015, 12:06:57
-
Ik wilde vandaag op mijn PC een bestand openen vanaf mijn NAS.
Na het openen zag ik dat het niet de meest recente versie was die ik vanaf mijn werk-laptop heb opgeslagen en met Cloud Station heb gesynchroniseerd.
Als ik in DSM cloud station open, dan zie ik de optie "Delen" niet meer in het rijtje staan. De volgende mogelijkheden heb ik in het scherm:
- Overzicht
- Rechten
- Lijst van clients
- Logboek
- Versiegeschiedenis
- Instellingen
Ik kan nergens meer aangeven welke mappen ik beschikbaar wil stellen om te delen.
Op mijn PC heb ik uiteraard geen Cloudstation draaien, aangezien ik via het netwerk gewoon alle bestanden kan openen.
Vanaf mijn laptop kan ik bestanden opslaan en in het logboek staat ook dat het betreffende bestand vanaf mijn laptop is gewijzigd op 15-10-2015. Echter, wanneer ik op de NAS kijk, dan zie ik als meest recente wijzigingsdatum 11-09-2015 staan.
Rara politiepet....
Ik heb Cloudstation inmiddels al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de NAS opnieuw opgestart, maar dit alles heeft niet mogen baten.
Iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt :)
-
Vanaf mijn laptop kan ik bestanden opslaan en in het logboek staat ook dat het betreffende bestand vanaf mijn laptop is gewijzigd op 15-10-2015. Echter, wanneer ik op de NAS kijk, dan zie ik als meest recente wijzigingsdatum 11-09-2015 staan.
Welk logboek op je laptop bekijk je. Als ik op mijn laptop kijk, zie ik in het 'synchronisatielogboek' expliciet staan op welk tijdstip een bestand naar de nas ge-upload is. (Dus niet alleen gewijzigd.)