Auteur Topic: Cloud Station optie "Delen" niet meer beschikbaar  (gelezen 1173 keer)

Offline wiseguy

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 12
  • -Ontvangen: 1
  • Berichten: 64
  • Echte mannen eten geen honing... die kauwen bijen
Cloud Station optie "Delen" niet meer beschikbaar
« Gepost op: 18 oktober 2015, 12:06:57 »
Ik wilde vandaag op mijn PC een bestand openen vanaf mijn NAS.
Na het openen zag ik dat het niet de meest recente versie was die ik vanaf mijn werk-laptop heb opgeslagen en met Cloud Station heb gesynchroniseerd.

Als ik in DSM cloud station open, dan zie ik de optie "Delen" niet meer in het rijtje staan. De volgende mogelijkheden heb ik in het scherm:
  • Overzicht
  • Rechten
  • Lijst van clients
  • Logboek
  • Versiegeschiedenis
  • Instellingen

Ik kan nergens meer aangeven welke mappen ik beschikbaar wil stellen om te delen.

Op mijn PC heb ik uiteraard geen Cloudstation draaien, aangezien ik via het netwerk gewoon alle bestanden kan openen.
Vanaf mijn laptop kan ik bestanden opslaan en in het logboek staat ook dat het betreffende bestand vanaf mijn laptop is gewijzigd op 15-10-2015. Echter, wanneer ik op de NAS kijk, dan zie ik als meest recente wijzigingsdatum 11-09-2015 staan.

Rara politiepet....

Ik heb Cloudstation inmiddels al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de NAS opnieuw opgestart, maar dit alles heeft niet mogen baten.

Iemand die dit probleem herkent en weet hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt  :)
  • Mijn Synology: DS1813+
  • HDD's: 3x WD40EFRX
  • Extra's: 2GB RAM

Offline Briolet

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 180
  • -Ontvangen: 2680
  • Berichten: 16.584
Re: Cloud Station optie "Delen" niet meer beschikbaar
« Reactie #1 Gepost op: 18 oktober 2015, 12:19:13 »
Vanaf mijn laptop kan ik bestanden opslaan en in het logboek staat ook dat het betreffende bestand vanaf mijn laptop is gewijzigd op 15-10-2015. Echter, wanneer ik op de NAS kijk, dan zie ik als meest recente wijzigingsdatum 11-09-2015 staan.

Welk logboek op je laptop bekijk je. Als ik op mijn laptop kijk, zie ik in het 'synchronisatielogboek' expliciet staan op welk tijdstip een bestand naar de nas ge-upload is. (Dus niet alleen gewijzigd.)
  • Mijn Synology: DS415+
  • HDD's: 3x 3TB in SHR
  • Extra's: DS212J, RT1900ac


 

google cloud printer

Gestart door supermarcieBoard Externe harddisks en Printers

Reacties: 1
Gelezen: 2875
Laatste bericht 16 september 2012, 20:11:29
door Olger
Email Back-up cloud mail

Gestart door koolenboerBoard Mail Server

Reacties: 0
Gelezen: 1459
Laatste bericht 31 juli 2016, 06:58:10
door koolenboer
synchroniseren alleen naar cloud

Gestart door hassie54Board Cloud Station & Drive

Reacties: 4
Gelezen: 2799
Laatste bericht 25 september 2014, 22:38:28
door hassie54
DSM 4.3 en Symform Cloud Backup

Gestart door hansiedownBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 3
Gelezen: 2342
Laatste bericht 18 september 2013, 19:42:02
door hansiedown
Cloud Sync connecteren met andere NAS via WebDAV

Gestart door SylvesterBoard Cloud Sync

Reacties: 16
Gelezen: 6833
Laatste bericht 10 december 2017, 21:37:31
door Sylvester