Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: pacecal op 12 maart 2014, 14:58:34

Titel: Cloud Station Ipad Werk
Bericht door: pacecal op 12 maart 2014, 14:58:34
Vanaf heden ben ik overgestapt van One Drive naar mijn Cloud Station. Met behulp van quick connect kan ik nu wireless via mijn laptop syncen op het werk met mijn cloud station, zonder quick connect werkte dit niet.

Echter krijg ik met hetzelfde quick connect ID en wireless verbinding een fout tijdens het verbinden met mijn iPad "Verbinding is mislukt. Controleer uw netwerkinstellingen en probeer het opnieuw"

Als het bij mijn laptop werkt dan zou dit toch ook moeten werken op mijn iPad?

Titel: Re: Cloud Station Ipad Werk
Bericht door: r00n op 12 maart 2014, 23:12:09
Dat zal je wel denken. Misschien een kleine geruststelling... ik heb dat probleem ook. Maar misschien is het bij jou iets anders. Zit je werkstation en telefoon allebei via het WiFi verbonden? Of zit je werkstation via een kabel?Het kan zijn dat het bedrijf andere instellingen hanteert voor het WiFi netwerk.
Titel: Re: Cloud Station Ipad Werk
Bericht door: pacecal op 13 maart 2014, 09:53:43
Beiden verbonden met hetzelfde wifi-netwerk. Daarom verbaast het mij ook zo. Uiteraard is iOS iets anders dan Windows 8...ik heb even lopen pielen met SSL, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk...

Wat voor opties heb ik nog?
Titel: Re: Cloud Station Ipad Werk
Bericht door: r00n op 13 maart 2014, 10:51:10
Misschien dat je eens kan kijken of je telefoon  wel werkt via DDNS. Irritante is dat je dan weer moet kijken naar poorten. Een gast netwerk op je werk zal misschien wel werken. Ik heb trouwens een Android...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk