Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: sandorjv op 01 december 2014, 13:53:44

Titel: Blue Screen bij gebruik Cloud Station
Bericht door: sandorjv op 01 december 2014, 13:53:44
Hi,
Na activeren van Cloud Station kreeg ik vorige week de Blue Screen Error "NETw5s64.sys". Na wat googelen hierop heb ik de driver geupdate, Cloud Station er af gegooid en werkte mijn laptop weer gewoon.
Vandaag weer eens Cloud station geïnstalleerd en aan gezet. Helaas  :S... binnen de kortste keren weer dezelfde probleem.
Ik heb dus een sterk vermoeden dat de combinatie van mijn netwerkkaart en Cloud Station iets triggerd waardoor het mis gaat. Zoals gezegd zowel de driver als Cloud Station al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt helaas niet.
(her)kent iemand dit probleem en/of is hier een oplossing voor?

windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
windows dir: C:\Windows
Hardware: Inspiron 1750 , Dell Inc., 0655KV
CPU: GenuineIntel Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz Intel586, level: 6
2 logical processors, active mask: 3
RAM: 4291145728 total


alvast dank!
Titel: Re: Blue Screen bij gebruik Cloud Station
Bericht door: Robbedoes op 02 december 2014, 20:45:30
Goede/ge-update Wifi driver installeren?
http://www.intel.com/p/en_US/support/detect (http://www.intel.com/p/en_US/support/detect)