Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: TonVH op 16 juli 2012, 21:25:58

Titel: "Kan geen extern adres detecteren"
Bericht door: TonVH op 16 juli 2012, 21:25:58
Kreeg vandaag bericht dat ik de "...myds.me" registratie weer moest bevestigen. Ik heb die dus maar gelijk gewijzigd in mijn No-IP abonnement.

Echter (na lang wachten "bezig met laden") er komt een foutmelding "Kan geen extern adres detecteren". Die foutmelding staat er overigens ongeacht welk adres ik gebruik.
Titel: Re: "Kan geen extern adres detecteren"
Bericht door: Robert Koopman op 16 juli 2012, 22:03:23
Vul je dit in bij DSM bij Cloudstation?
Of in de PC waar je Cloudstation gebruikt?

Bij mij in Cloudstation in DSM staat een waarde die volgens Synology niet meer werkt.
Waar ik dit kan veranderen of activeren weet ik niet, kan het nergens vinden.
Blijkbaar maakt die niet uit? Ik gebruik deze waardes niet meer.
Bij mijn clients vul ik mijn domeinnaam in, deze verwijst via DynDNS (vergelijkbaar met No-IP toch?) naar mijn NAS. Dat werkt nu al een paar weken prima.
Als je bij de client het (extern) IP adres van jouw NAS invult heb je dan ook geen contact?