Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station Client => Topic gestart door: Dodo op 03 december 2015, 22:22:29

Titel: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Dodo op 03 december 2015, 22:22:29
Het lukt me niet om een verbinding te maken tussen NAS en PC.
Blijkbaar geef ik de verkeerde gegevens in.
Ik gebruik Windows 10 Home Edition, kan dat de boosdoener zijn?

Graag wat advies.
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Birdy op 03 december 2015, 22:25:02
Cloud Station Client is voor NAS > andere-NAS. ;)
Voor je PC moet je Cloud Station downloaden. (https://www.synology.com/nl-nl/support/download/DS115)
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Birdy op 03 december 2015, 22:28:39
Plaatje:

[attachimg=1]

Overigens, dat zie je ook als je Cloud Station op je NAS opstart, dan worden de mogelijkheden visueel aangegeven.

[attachimg=2]
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Dodo op 03 december 2015, 22:32:18
Die heb ik ook geinstalleerd, maar begreep dat Cloud Station Client ook nodig was om een folder, in mijn geval documenten op PC, te synchroniseren met NAS.
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Birdy op 03 december 2015, 22:35:15
Citaat
maar begreep dat Cloud Station Client ook nodig was om een folder..................
Waaruit blijkt dat dan ?

Nog maar een plaatje  ;)

[attachimg=1]
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Birdy op 03 december 2015, 22:45:03
In DSM Help:

[attachimg=1]
Titel: Re: Verbinding is mislukt met Cloud Station Client.
Bericht door: Dodo op 03 december 2015, 22:51:13
Precies daar.
Ik ga nu maar eens kijken hoe ik een folder van PC naar NAS kan synchroniseren met Cloud Station.