Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Auto-Sub => Topic gestart door: Colt4u op 18 juni 2018, 17:45:22
-
Mijn NAS was gecrasht en heb alles weer opnieuw moeten installeren. Dus ook Auto-sub. Helaas krijg ik het niet werkende.
Ik heb versie 1.2.10 (1.2.23).
Ik krijg nu bij elke file de volgende foutmeldingen:
Problem scanning file impulse.s01e10.1080p.web.h264-convoy.mkv. Error is: 'NoneType' object has no attribute 'upper'
:Error from Tvdb API is: "Valid User Account Required"
Bij de eerste foutmelding heb ik geen idee wat er fout is.
Ik heb bij Tvdb een account aangemaakt m.b.v. een emailadres en wachtwoord. Vul ik deze gegevens in bij de config dan krijg ik nog steeds deze foutmelding.
Als ik bij Tvdb op de site inlkog en naar de hoofdpagina ga, dan staat daar het eerste deel van mijn email met de letters VPR er achteraan geplakt. Als ik deze usernaam invul in de cvonfig krijg ik ook nog een foutmelding.
Kan iemand mij verder helpen??
-
Je moet in autosub je Tvdb "username" en "account identifier" invullen en niet je password.
Als je een mailadres als username gekozen hebt gaat dat ook niet werken denk ik.
Staat volgens mij allemaal duidelijk aangegeven.
Verder moet je vanuit de pulldown autosub nog updaten naar de laatste versie.
Even een waarschuwing, als je Podnapisi en/of Subscene hebt aangevinkt die zo snel mogelijk uitvinken.
De Subtitleseeker website is namelijk verdwenen en autsoub blijft daardoor in de zoekloop hangen.
Wordt opgelost in de volgende versie, maar die is er nog niet.
-
Dank je voor je antwoord maar als je jezelf registeert op de site van Tvdb wordt alleen je emailadres en password gevraagd. Ik kan daar nergens mijn usernaam of account identifier vinden. Geen idee waar dat staat aangegeven of uitgelegd.
Mijn versie intussen wel geupdate naar 1.2.23 (1.2.23). Krijg buiten de foutmelding van aanmelden bij Tvdb geen foutmeldingen
Log:
18-06 21:46:43 INF checkSub :Finished round of subs Search. Go to sleep until the next round.
18-06 21:46:41 INF checkSub :Starting round of subs searching on Addic7ed,Opensubtitles
18-06 21:46:41 INF ScanDisk :Found 0 video(s) will search for 4 sub(s)
Betekent dit dat het programma wel ingelogd wordt op Addic7ed en Opensubtitles?? Als ik bij de settings op test druk, dan blijft ie maar proberen maar krijg geen fout melding of een succes melding.
Als ik zelf op Addic7ed ga kijken vind ik de subs wel. Er staat ook dat er geen subs wanted zijn, terwijl er wel enkele afleveringen staan waar nog geen subs bij staan.
-
Als je op tvdb ingelogd bent moet je rechtsboven de pulldown bij je username openen en voor API access kiezen.
Daar kun je een api key aanvragen.
Blijkbaar heb je geen enkel video in het serie path staan waar voldoende informatie inzit om naar een sub te kunnen gaan zoeken.
Misschien moet je het loglevel eens op debug zetten dan krijg je meer informatie.
-
Dank je, Ben. Ik heb geen API key nodig maar de Unique ID die je dan krijgt. Hiermee is het gelukt om bij Tvdb in te loggen en nu lijken alle problemen met Auto-sub ineens opgelost te zijn.
Mucho Gracias
-
Mooi.
Ze hebben de website van TVDB helemaal overhoop gehaald dus ik moest zelf ook even zoeken waar ze het verstopt hadden.