Wie kan me helpen met de config van autosub? Ik heb het geinstalleerd (mbv de SPK) en ik heb tevens een werkende GUI via poort 8083.
Een paar vragen:
1)Echter, als ik de rootpath heb ingesteld (in mijn geval /Volume1/video/series) en dan op 'run now' druk, dan krijg ik een response error en vanaf dat moment kan in autosub niet meer benaderen. Ook niet door de NAS te herstarten. Het enige wat helpt is Autosub te verwijderen en opnieuw te installeren...
2) Naast de rootpath heb je ook een path. Waar dien ik dit naar te verwijzen. Soms ook naar de folder met tv bestanden?
3) Waar kan ik de logfiles vinden op de NAS? In het geval dat je het via de SPK hebt geinstalleerd?
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik vind het wel een te gekke aanvulling.
Mvg, Chris
Chris,
Path is de locatie waar AutoSub staat, dit is standaard /volume1/@appstore/AutoSub als je via de SPK installeert. Laat dit ook zo staan!
De log file wordt standaard op dezelfde locatie opgeslagen, maar dit kan je veranderen door logfile aan te passen naar b.v.: logfile = /volume1/logs/autosub/AutoSubService.log
Ik vind het vreemd dat je nu ineens een response error krijgt, terwijl je gisteren nog een bericht had gestuurd dat er niet veel gebeurt (omdat je maar 300 acties per dag kan uitvoeren). Heb je iets aangepast in je config?
Misschien kan je het beste even de log instellingen op DEBUG zetten (via het Config menu) en dan AutoSub stoppen via Package Center, dan je logfile verwijderen en daarna AutoSub weer starten.