Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Auto-Sub => Topic gestart door: Satch_23 op 29 december 2014, 16:42:15

Titel: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: Satch_23 op 29 december 2014, 16:42:15
Ik krijg sinds vanmiddag deze melding:

ERROR  Addic7edAPI: Couldn't retrieve Addic7ed MyPanel data
 ERROR  Addic7edAPI: You are not properly logged in. Check your credentials!

Iemand die hier ook last van heeft? De testknop in settings geeft wel


Auto-Sub successfully logged on to Addic7ed




Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: Ben(V) op 29 december 2014, 16:57:27
De addic7ed website heeft al een aantal dagen problemen.
Ook als je er met je browser naar toe gaat is hij niet vooruit te branden.

Dat zal wel de oorzaak zijn.
Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: EvtK op 05 januari 2015, 10:20:58
Kreeg die melding onlangs ook, maar toen was ik tegelijkertijd ingelogd via de website van addic7ed.. was jij dat toevallig ook?
Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: Ben(V) op 05 januari 2015, 10:24:03
Nee ik niet, maar het is heel goed mogelijk dat addic7ed niet toelaat om twee keer in te loggen en dat autosub die response als een inlogfout ziet.
Zal het wel eens een keer uittesten.
Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: Satch_23 op 05 januari 2015, 17:13:05
Ik ook niet, maar ik zie tegenwoordig ook de volgende foutmelding voorbij komen...
ERROR  Addic7edAPI: Request failed with status code 304wellicht ook allemaal a.g.v. problemen van addic7ed. Net als de 10 seconds time-out. Zie hiervoor ook ander topic.
Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: EvtK op 06 januari 2015, 11:57:33
oplossing voor 304 error die bij mij heeft gewerkt:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43155872#43155872

alhoewel het effect van deze aanpassing door anderen wordt betwist.
Titel: Re: Addic7edAPI: You are not properly logged in
Bericht door: Ben(V) op 06 januari 2015, 12:26:55
Dit gewoon toeval als het nu wel goed gaat. Die aanpassingen hebben alleen te maken met hoe je app zich identificeert naar de website toe.

Die 304 error is random en sommigen hebben er meer last van dan anderen.
Ik ben er van overtuigd dat het probleem aan de website kant zit. Ze hebben momenteel problemen daar en meteen zie je meer meldingen over die 304 error verschijnen.