Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Audio Station => Topic gestart door: Deutje op 17 juni 2016, 10:40:07
-
Hallo,
Heb sinds een aantal weken dat tijdens het streamen van muziek via Audio Station die verbinding wegvalt ( externe verbinding). Vanmorgen gebeurde dit na circa 17 minuten. Heb me daarna alleen maar aangemeld op de Synology en ook hier werd na een tijd de verbinding verbroken. Opnieuw aanmelden is geen probleem en kan daarna alles gewoon bedienen.
Iemand een idee?
-
Verbinden met Audio Station doe je met DS Audio neem ik aan?
Doe je dit met Quick Connect of DDNS en Port forwarding ?
Ik kan op dit moment alleen denken aan een slechte verbinding met b.v. Smart Phone.
-
Hallo,
Log in met mijn pc op het werk op mijn Synology via Google Chrome.
Kan het te maken hebben met afmeldtimer onder configuratiescherm/beveiliging?
-
Hallo,
Volgens mij is dat het probleem, de verbinding blijft nu stabiel.
Is deze afmeldtimer iets nieuws op de Synology, heb er eerder nooit last van gehad.
-
Is er altijd al geweest.
Omdat er dus geen actie plaatsvindt in de Browser, wordt de browser connectie dus verbroken.
Als je een b.v. een Windows10 PC hebt dan kan je ook DS Audio app installeren, dan heb je dat probleem dus niet.
-
Ok
Maar is deze default op 15 minuten gezet? Heb de Synology nu drie jaar, maar nog nooit gehad dat de verbinding werd verbroken.
-
Zal best, gezien er steeds meer aan veiligheid/beveiling gedaan wordt door Synology.
-
dank voor je reactie