Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Antivirus Essential => Topic gestart door: mide74 op 14 juni 2016, 19:44:43

Titel: Scanning Now (99%)...
Bericht door: mide74 op 14 juni 2016, 19:44:43
Bijna altijd als ik inlog op mn NAS en ga naar Antivirus Essentials staat er de melding Scanning Now (99%).
Als ik dan naar de Logs kijk staat er dat de scan al bijvoorbeeld 3 dagen geleden voltooid is. En als event staat er ook een report (zoveel files scanned en zoveel infected etc.)
Hij zal nu echter niks meer doen (ook geen virus definities updates) tot dat ik de scan handmatig stop. Laatste tijd lukt dit zelfs niet en moet ik de app stoppen en daarna weer activeren.

Komt iemand dit bekend voor en weet er iemand een oplossing voor? Ik kan op google niks vinden maar ik zal toch vast niet de enige zijn.......hoop ik......
Titel: Re: Scanning Now (99%)...
Bericht door: Larrvyll op 22 juni 2016, 10:03:22
Sinds de update 1 van gisteren hangt mijn AE nu ook op 99%
Titel: Re: Scanning Now (99%)...
Bericht door: Stephan296 op 24 juni 2016, 00:28:47
Dat probleem is nu verholpen met de update van antivirus.
Titel: Re: Scanning Now (99%)...
Bericht door: mide74 op 24 juni 2016, 01:28:03
Hmm, ik zie geen update voor ave...zit nog op 5.2...
Titel: Re: Scanning Now (99%)...
Bericht door: ronny33 op 02 juli 2016, 17:46:48
Ik heb een Synology DS412+ met DSM 6.0.1-7393 update 1.
Mijn antivirus essential versie:1.4.1-2717. Virus definities zijn bijgewerkt.
Nu blijft hij heel lang hangen op: Bezig met initialiseren van het scanproces.
Ook na 2 dagen nog.
Dat is pas gekomen na de laatste update van de antivirus software.
Daarvoor nooit last van gehad.

Hebben meer mensen daar last van?
Titel: Re: Scanning Now (99%)...
Bericht door: Stephan296 op 02 juli 2016, 18:35:36
Ik heb vorige week wel een update gehad van antivirus om dat probleem te fixen.