Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: Jeroen07 op 29 maart 2016, 12:32:34
-
Sinds ik mijn diskstation heb geupdated naar 6.0 en ook de APP op mijn Samsung TV zijn de <br/> codes zichtbaar in mijn ondertiteling (HTML voor volgende lijn).
Iemand nog met dit probleem?
-
Hier dezelfde melding
http://www.synology-forum.nl/video-station/ondertitels-in-de-war-ltbrgt-en-ltigt/
Ticket?
-
Waar kan ik hiervoor een ticket aanmaken?
Synology forums lijken down te zijn?
-
ik heb een ticket aangemaakt voor dit probleem....... ben benieuwd of er een oplossing komt.
-
Heb ook een ticket aangemaakt op synology.com
-
Synology forums down?
Welke is er down dan?
Een ticket pakken ze echt niet aan via een forum.
Een ticket kun je vanuit dsm opmaken.
-
Ik heb een officieel ticket aangemaakt via de site.
Ik wou deze ochtend de officiƫle forums maar die waren hier in ieder geval niet te bereiken.
-
Dat klopt, sinds de "update" zijn ze slecht bereikbaar/reetetraag net als DSM 6 ;D :lol:
-
Iemand al nieuws hierover? Van Synology nog niets gehoord ...
-
Jawel Jeroen, hierbij informatie die ik heb gekregen van Synology;
"Dear Rudi,
Thank you for your feedback.
We've confirmed it a new issue in current version at the moment.
And we will try to fix the misleading subtitle setting as soon as possible, then release the new version.
Again, thank you for your information, and please accept our apologies for the inconvenience.
Regards"
Kortom, het is bevestigd en het is een nieuw issue waar een update voor moet komen. To be continued..........
-
Zou dat dan een update van de Samsung app zijn of van Video Station op DSM? Want ik heb een vermoeden dat een update van het laatste er sneller van zal komen als van de app op de TV?
-
Ga je vanzelf merken.
-
Nog niets gehoord van Synology, maar de problemen stapelen zich op met deze app. Ga overschakelen naar Kodi, want dit is stik irri.