Synology-Forum.nl

Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: red_garfield op 22 november 2021, 11:23:28

Titel: Kan met DS Cam geen verbinding maken
Bericht door: red_garfield op 22 november 2021, 11:23:28
Hallo iedereen,

Ik heb een DS218+ met de laatste DSM-versie. Hier draai ik Surveillance Station op.
Mijn DS218+ heeft intern een vast IP-adres.

Ik zit bij KPN en heb een Experia Box V10. Op de Experia Box heb ik de nodige poorten opgezet.

Nu probeer ik met DS Cam op mijn Samsung telefoon verbinding te maken met mijn Surveillance Station.
Hiervoor heb ik op de DS218+ bij 'Externe Toegang' het nodige invult bij DDNS.
Als ik klik op 'Verbinding testen', krijg ik als status 'Normaal' terug.

Alleen via mijn telefoon kan DS Cam geen verbinding maken met mijn Surveillance Station.

Als ik op mijn telefoon het adres http://*****.diskstation.me:9900/ invul in de browser, krijg ik zonder problemen contact met mijn surveillance station.

Weet iemand waarom het fout gaat en een oplossing hiervoor. Ik wil eigenlijk geen gebruik maken van QuickConnect.

Mvg,
Peter
Titel: Re: Kan met DS Cam geen verbinding maken
Bericht door: Birdy op 22 november 2021, 11:50:44
Als test zonder poort ? http://*****.diskstation.me
Titel: Re: Kan met DS Cam geen verbinding maken
Bericht door: red_garfield op 22 november 2021, 11:55:03
Hoi Birdy,

Als ik dat doe, krijg ik de volgende melding:

Deze site is niet bereikbaar.
Titel: Re: Kan met DS Cam geen verbinding maken
Bericht door: Birdy op 22 november 2021, 12:04:08
Test je met DDNS wel met WiFi uit ?
Titel: Re: Kan met DS Cam geen verbinding maken
Bericht door: red_garfield op 22 november 2021, 12:05:38
Dat lijkt mij logisch. Telefoon is verbonden met 5G.