Synology-Forum.nl

Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: poertje op 14 augustus 2014, 22:23:13

Titel: DS cloud synchroniseert niet met een gewijzigd admin account
Bericht door: poertje op 14 augustus 2014, 22:23:13
Op mijn netwerk werk ik nu met de NAS met een gewijzigd admin account.
De (gewijzigde) bestanden worden nu zowel op de laptop als op de desktop via het CloudStation gesynchroniseerd.

Toen ik nog met het admin account met de NAS werkte, kon ik (naast de laptop en de desktop) ook direct op mijn Android smartfoon (Kitkat 4.4.2) en ook direct op mijn Android tablet (Kitkat 4.4.2) via het CloudStation de (gewijzigde) bestanden ontvangen.
DS finder en DS file had ik toen nog niet geïnstalleerd.

Nu heb ik als proef DS finder en DS file alleen geïnstalleerd op mijn Android smartfoon en kan alle mappen en bestanden zien op het CloudStation.
Alleen het synchroniseren lukt (nog) niet.

Ik zie via DS cloud wel "home", die ik ook kan aanvinken.
Vervolgens zou ik via een keuzemogelijkheid de bestanden op mijn "interne" geheugen of op mijn externe SD kaart kunnen zetten, maar dat wil om de een of andere manier niet.

Wie weet raad?

Ik ben zeer benieuwd!

poertje
Titel: Re: DS cloud synchroniseert niet met een gewijzigd admin account
Bericht door: poertje op 19 augustus 2014, 21:31:56
Het is me toch gelukt!!

Nu heb ik ook DS cloud op mijn Android smartfoon en op mijn Android tablet.

Toen ik op "home" van mijn smartfoon klikte, kreeg ik de mogelijkheid om een nieuwe map aan te maken op mijn externe SD-kaart.
Nadat ik op deze nieuwe map had geklikt, werden de mappen van het CloudStation (met daarin de bestanden) direct gesynchroniseerd.
Daarna heb ik precies hetzelfde gedaan met mijn tablet.

poertje