Synology-Forum.nl
Tweaks / Addons A.K.A. The Underground => Algemeen => Topic gestart door: kingharley op 06 september 2013, 18:02:22
-
Uiteraard zal dit wel niet de juiste plaats zijn voor algemene info doch kan geen andere plek vinden.Ik wil graag een ieder die problemen heeft met het instellen van zijn Diskstation wijzen op de mogelijkheid contact op te nemen met de Synology helpdeks in oa Engeland of Duitsland. Je wordt er van A tot Z geholpen en via Teamviewer werkt men net zo lang tot alles perfect functioneert !!!
Zelf heb ik gebruik gemaakt van de desk in Düsseldorf tel nr. 0049-211-96669666. Als je belt via Telestunt kost dit slechts 2,7 cent per minuut + de kosten van je provider. Het Telestuntnr. is 0900-1763. De kosten worden via de normale tel. rek. verrekend, in mijn geval vast net KPN.
Ook is men niet te beroerd naar Nederland te bellen als je je gegevens hebt ingesproken ivm tijdelijke drukte.
Als je liever naar Engeland belt is dit nr. 0044 1908 587422 en Telestunt nr. 0900-1929 voor slechts 2 cent
per minuut + kosten eigen provider.
Ik ben fantastisch geholpen met zowel oa Mail station(Roundcube), Surveillance Station. Dat het geen "kleinigheidje" was bleek wel uit de behandeltijd door deze specialisten van in mijn geval ruim 1 uur.
Ik heb zelf echt alles gedaan wat in mijn vermogen lag en weken zitten lezen/uitproberen en klooien met een steeds weer negatief resultaat. Alle raadgevingen en goedbedoelde adviezen ten spijt.
Ik zou zeggen schroom niet pak de telefoon en bel!!!
vriendelijke groet,
Bob
-
Ben blij voor je dat het als nog is opgelost en dat je nu volop gebruik kan maken van je ds.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m/)