Dan kom je er achter dat er wat zaken in de installatie procedure verkeerd zitten en als je dan mailt daarover naar Synology krijg je als antwoordt dat ze het probleem kennen maar en niets aan gaan doen.
Denk dat je ook niet moet mailen maar, een Ticket in moet leggen, voor elk probleem die je tegenkomt.
Ik denk dat ze meer bezig zijn met dingen als routers, cloud storage, virtualisatie en andere onzinnige apps in plaats van support leveren voor hun core business.
Ik ga Synology niet verdedigen maar, Third Party is toch zeker geen core business voor Synology ? Sterker nog, als je een probleem met DSM/Packages hebt en je meldt dit aan Synology, dan gaan zij uit van de standaard en niet Third Party.
En dat is natuurlijk terecht.
En, onzinnige apps? daar mag iedereen z'n mening over hebben maar, als het echt onzinnig zou zijn, dan waren ze al van de kaart geveegd.
Ik denk dat het probleem meer ligt aan de Third Party kant, m.n. (want dat speelt hier het meest) De Synocommunity (MET ALLE RESPECT!), de grootste leverancier van Third Party packages (volgens mij).
Maar goed, voorlopig is er geen voortgang.