Nee, geen idee.
Laten we nou even niet vergeten dat Apple degene is die Time Machine onmogelijk maakt op 99% van alle huidige NAS systemen, en dat het dus niet de "schuld" van Synology is dat het niet meer werkt. Ik krijg in deze thread heel erg het gevoel dat men dit bij Synology neerlegt en dat vind ik echt zonde.
Hoewel iedereen (mijzelf incluus) natuurlijk meteen Lion installeert, zou je ook kunnen zeggen dat je eerst even moet kijken of Lion compatible is met je huidige situatie en hardware en dán pas updaten. Persoonlijk vind ik dit nogal een rotactie van Apple. Zij zijn degenen die gebruikers en NAS fabrikanten in de problemen brengen door rücksichtslos de eisen voor Time Machine te verhogen.
Synology zal ongetwijfeld haar best gaan doen om de x07 serie te updaten op dit punt (daar zal ik mij persoonlijk voor inzetten), maar ze hebben net een beta voor DSM3.2 uitgebracht, dus ik vermoed dat de focus daar ligt momenteel. Vergeet ook niet dat toen de x07 serie uitgebracht werd er ook nog geen Time Machine op zat. Dat is later, gratis, toegevoegd door Synology in de vorm van een van de vele gratis updates. De meeste fabrikanten brengen alleen maar bug fix firmwares uit, maar Synology voegt functie op functie toe. Als ze Time Machine nooit mogelijk hadden gemaakt op de x07 serie dan hadden zij en de gebruikers nu natuurlijk ook geen probleem gehad.
Zo dat moest ik even kwijt